ME
NU

Flow designer voor solo-ondernemers.

maar ook vrouw, mama, dochter, zus en vriendin van.

MEER FLOW, MEER IMPACT - MEER FLOW, MEER IMPACT - MEER FLOW, MEER IMPACT - MEER FLOW, MEER IMPACT - MEER FLOW, MEER IMPACT - MEER FLOW, MEER IMPACT - MEER FLOW, MEER IMPACT -  MEER FLOW, MEER IMPACT -  MEER FLOW, MEER IMPACT 

Het gezicht achter FlowBuro

LEEN BRYSSINCKX

Deze veertiger verruilde 7 jaar geleden het centrum van Antwerpen voor de stille kempen. Ge moogt gerust zijn, de stadsmens in mij voelt dat nog steeds prikken..
Ik trouwde met de liefde van m'n leven en zette twee kindjes op de wereld, Ida (2018) en Gust (2021). 

Een jaar later volgde een derde kindje maar dan eentje van een heel ander kaliber. Dat werd FlowBuro, een plek waar ik andere solo-ondernemers help aan een strategisch en creatief plekje in de online wereld.


Zo'n twintig (!) jaar geleden studeerde ik af als fotografe, toen nog een beschermd beroep. Mijn eerste reportages deed ik nog op film, één camera geladen met kleur, een andere met zwart-wit. Om maar aan te tonen dat 't toen een heel andere wereld was.

Ook voor het ondernemen an sich. Dat werd toen in de verste verte niet zo gestimuleerd en 'netwerken' onder solo-ondernemers kwam er niet aan te pas.

Blij dat de tijden zo veranderd zijn. Want na heel wat jaren in administratieve functies én een heerlijke tijd in de retail keerde ik terug naar dat ondernemerschap.
En daar heb ik nog geen spijt van gehad. 

Dat het wereldje van zaakvoerders, mede-zelfstandigen, mompreneurs of hoe je 't ook wil noemen zo ontzettend warm en uitnodigend ging zijn, had ik nooit of te nooit kunnen vermoeden.

Klanten die vriendinnen worden. Compleet vreemden die 'een koffie doen' voorstellen want 'wat jij doet lijkt zo tof, ik wil eens babbelen'. Heel persoonlijke verhalen horen tijdens kennismakingen. Mijn sociale leven was nog nooit zo bruisend.. 

En daar ben ik super dankbaar voor. Want 'just me and my computer' zou voor het sociale beest in deze introvert toch maar wa poverkes zijn. Ik ben nu al heel benieuwd naar wie jij bent!

Van zowat alle markten thuis.

Enfin, dat scheelt toch niet veel.

zullen we ELKAAR alvast online volgen?

Maar heel af en toe de mooiste e-mail met tips voor je website, je marketing en meer flow in je verhaal.  

Voor niet zomaar weer een nieuwsbrief, ah nee!

Wat denk je, toch maar inschrijven dan?

get on the list